مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-18سياسي

حجت الاسلام نواب: اجر «یاوران حجاج» نزد خدای متعال مضاعف است 


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع «یاوران حجاج» در مکه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام نزد خدای بزرگ اجر و ثوابی مضاعف خواهد داشت.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جمع یاوران حجاج در مکه گفت: خدمت به زائران بیت الله الحرام نزد خدای بزرگ اجر و ثوابی مضاعف خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب امروز یکشنبه (28 خرداد) در همایش یاوران حجاج در مکه ضمن بیان این مطلب افزود: خدمتی که شما به عنوان یاوران حجاج انجام می دهید هم به چشم زائر خواهد آمد و هم در کارنامه اعمال شما اجری مضاعف از سوی خدا خواهد داشت.

وی با بیان این که شما در این سفر هم به زائران خدمت می کنید و هم اعمال تان را انجام می دهید، خاطرنشان کرد: خدای بزرگ در آیات متعددی در قرآن به انجام امور اجتماعی و خدمت به مردم اشاره کرده که ثوابش از عبادت بیشتر است و اهمیت بالاتری دارد.

سرپرست حجاج ایرانی ادامه داد: در مسیر خدمتگزاری به حجاج بیت الله الحرام با تعاون و همکاری مشکلات و کمبودها را برطرف کنید چرا که خدای متعال یاری کنندگان به بندگانش را دوست دارد و اجر و ثواب دوچندان برایشان در نظر خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اهمیت کمک و دستگیری از کارافتادگان در سفر حج، ادامه داد: حضرت محمد(ص) می فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نواب: اجر «یاوران حجاج» نزد خدای متعال مضاعف است 

حجت الاسلام نواب: اجر «یاوران حجاج» نزد خدای متعال مضاعف است