مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-14اقتصادي

صنایع نفتی از صنایع دستی استان بوشهر حمایت کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر دستگاه های اجرایی در راستای حمایت از محصولات هنرمندان صنایع دستی و هنری استان با خرید محصولات از این حوزه حمایت ویژه داشته باشند.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سایر دستگاه های اجرایی در راستای حمایت از محصولات هنرمندان صنایع دستی و هنری استان با خرید محصولات از این حوزه حمایت ویژه داشته باشند.

اکبر پورات چهارشنبه 24 خرداد در نشست با صنعتگران، هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی و هنری استان بوشهر با گرامیداشت هفته صنایع دستی اظهار کرد: صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی و هنری استان تاکنون افتخارات ارزنده و اقدامات هنری ارزشمند در سطح استان، ملی و منطقه ای کسب نموده اند که می بایست از آنان قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور در جمع صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی برای بنده افتخار بزرگی است، تصریح کرد: کسب 20 نشان ملی و مرغوبیت و مهر جهانی از جمله افتخارات ارزشمند فعالین حوزه صنایع دستی و هنری استان بوشهر است که می بایست بیش از گذشته از حوزه صنایع دستی و هنری و هنرمندان این بخش حمایت و پشتیبانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع نفتی از صنایع دستی استان بوشهر حمایت کنند

صنایع نفتی از صنایع دستی استان بوشهر حمایت کنند