مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-19فرهنگي

جایزه اول جشنواره ترانسیلوانیا به فیلم ایرانی رسید


فیلم سینمایی «مثل ماهی روی ماه» ساخته دُرناز حاجی ها جایزه بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره فیلم ترانسیلوانیا در کشور رومانی را دریافت کرد.

- فیلم سینمایی مثل ماهی روی ماه ساخته دُرناز حاجی ها جایزه بهترین فیلم بیست و دومین جشنواره فیلم ترانسیلوانیا در کشور رومانی را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جایزه بهترین فیلم جشنواره ترانسیلوانیا به فیلم مثل ماهی رو ماه از درناز حاجی ها رسید که بنا بر اعلام سایت جشنواره این نخستین بار در طول دوران برگزاری این رویداد است که جایزه اول جشنواره به فیلمی از یک کارگردان زن می رسد.

این کارگردان جوان پس از دریافت جایزه 10 هزار یورویی جشنواره ترانسیلوانیا گفت: فکر می کنم چه یک کودک پنج ساله باشید یا یک مرد بالغ در پنجاه سالگی، فشار برای انجام کارهایی که نمی خواهید انجام دهید وحشتناک است.

خوشحالم که هیات داوران پیام این فیلم را درک کردند.

هیات داوران جشنواره از اصالت ایده پشت طرح و هوشمندی در برخورد با مسائل حساس مربوط به والدین این فیلم تقدیر کردند و سپیدار تاری بازیگر اصلی این فیلم نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره را به خود اختصاص داد.

فیلم مثل ماهی رو ماه که با عنوان زن، مرد، بچه نیز شناخته می شود، سال گذشته در بخش رقابتی پروکسیمای پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم کارلووی واری نیز حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه اول جشنواره ترانسیلوانیا به فیلم ایرانی رسید

جایزه اول جشنواره ترانسیلوانیا به فیلم ایرانی رسید