مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 23:152023-06-07حوادث

سیلاب روز گذشته در بلده حادثه جانی به همراه نداشت


بخشدار بخش بلده با اعلام اینکه خوشبختانه در سیلاب روز گذشته هیچ حادثه ای برای وسایل نقلیه عبوری و مسافرینی که در آن ساعت از شب پشت سیلاب مانده بودند پیش نیامده است، - ایسنا/مازندران بخشدار بخش بلده با اعلام اینکه خوشبختانه در سیلاب روز گذشته هیچ حادثه ای برای وسایل نقلیه عبوری و مسافرینی که در آن ساعت از شب پشت سیلاب مانده بودند پیش نیامده است، گفت: سیلاب در شهرستان نور بخش بلده تاکنون حادثه جانی به همراه نداشت.

الهه طالبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بارندگی روز گذشته اظهار کرد: به علت بارش شدید باران محور ارتباطی در محدوده بلده به پل زنگوله قطعه یوش دچار سیلاب و روان آب شده بود که با حضور به موقع نیروهای راهداری و استقرار ماشین آلات در سریع ترین زمان ممکن این محور بازگشایی شد و تردد عبور و مرور وسایل نقلیه انجام شد.

وی افزود: متاسفانه در روستای یوش نهر کشاورزی و برخی زمین های کشاورزی روستاییان دچار خسارت شد که پس از حضور کارشناسان کشاورزی برآوردهای اولیه انجام و به مراجع مربوطه اطلاع داده می شود.

بخشدار بلده خاطرنشان کرد: محور دوآب به بلده قطعه رزن به کرسی هم روز گذشته دچار سیلاب شده بود و با توجه به اینکه نیروهای راهداری به دلیل فوریت بازگشایی محور بلده به پل زنگوله قطعه یوش حاضر بودند، محور مذکور 2 ساعت مسدود شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب روز گذشته در بلده حادثه جانی به همراه نداشت

سیلاب روز گذشته در بلده حادثه جانی به همراه نداشت