مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-20اقتصادي

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مودیان مالیاتی تا پایان خرداد ماه است


مدیرکل امور مالیاتی استان البرز، گفت: مودیان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ارائه اظهارنامه های خود اقدام کنند و با مراجعه به کافی نت ها می توانند کار خود را انجام دهند.

- محمدرضا محمدی، مدیرکل امور مالیاتی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص قوانین جدید مالیاتی، گفت: امسال نسبت به سال قبل شرایط فرق کرده و دامنه افزایش پیدا کرده است که مودیان می توانند در قالب تبصره صد مالیات 1401 خود را قطعی کنند.

وی افزود: افرادی که در سال 1401 میزان فروش یا ارائه خدمات آن ها زیر شش میلیارد و هفتصد و بیست میلیون تومان باشد در قالب تبصره ای که فرم آن در سامانه امور مالیاتی بارگذاری شده می توانند پرداخت کند چرا که دیگر نیازی به اظهارنامه نیست.

محمدی با اشاره به اینکه مودیان تا پایان خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ارائه اظهارنامه های خود اقدام کنند و با مراجعه به کافی نت ها می توانند کار خود را انجام دهند، گفت: افرادی که فرم تبصره صد بار گذاری شده می توانند و افرادی که فروش آنها بالاتر یا فرم تبصره صد برای آنها بارگذاری نشده است باید اظهارنامه را بدهند.

وی با اشاره به اینکه حتما در اظهارنامه میزان خرید، فروش و درآمد درج کنند، ادامه داد: چرا که امکان دارد پس از انقضا تصمیم اظهارنامه بررسی سیستمی داشته باشیم اگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مودیان مالیاتی تا پایان خرداد ماه است

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مودیان مالیاتی تا پایان خرداد ماه است