مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-13دانش

دانشگاه ها در جنگ ترکیبی باید به ابزار جدید فناوری مجهز شوند


امروز ابزار جنگ های ترکیبی، فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی و ابزار مقابله نیز در همین فضا تعریف می شود و دانشگاه ها باید در این زمینه پیشرو بوده و روی آن کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بخش دیگری از سخنان خود فرمودند سلطه گران از دو روش ملت ها را عقب نگه می دارند و به استضعاف می کشند؛ روش اول تسلط مستقیم بر ملت ها و استعمار آنهاست و روش دوم - که خطرناک تر است - القای روحیه بی عرضگی و ما نمی توانیم در ملت هاست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در قرن جدید که بیش از پیش شاهد ثمرات توانایی علم و فناوری هستیم، فناوری هایی که مبتنی بر نوع تغییر در ارتباطات ازجمله اینترنت و مباحث هوش مصنوعی، شتابان در حال پیشرفت است، غرب مثل همیشه با پیشرفت در علم و فناوری می خواهد فقر خود در حوزه اخلاق و معنویت را به مردم تحمیل کند چرا که مستضعف نگه داشتن کشورها باعث اقتدار نظام سلطه است.

طهرانچی با بیان اینکه استضعاف غرب دو بخش دارد که یکی پیشرو بودن در تمام علم و فناوری و دیگری اخلاقیات و سبک زندگی است، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با اشاره به دوران قبل از انقلاب فرمودند آن زمان در جلسه ای در دیداری تصادفی با یکی از مسئولان رژیم گذشته به کارهای آنها انتقاد کردم؛ آن مسئول در حالی که چپاول منابع نفتی ایران، تسلط بر بازار ایران و دخالت های حداکثری غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در جنگ ترکیبی باید به ابزار جدید فناوری مجهز شوند

دانشگاه ها در جنگ ترکیبی باید به ابزار جدید فناوری مجهز شوند