مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-20سياسي

چرخه خود حال گیری را چطور متوقف کنیم!


شاید برایتان پیش آمده باشد زمان هایی که نه کسی با شما کاری دارد و نه چیزی باعث ناراحتی تان شده، اما حالتان گرفته است و دوست دارید زمین و زمان در آن لحظه با شما کاری نداشته باشند.

- گروه زندگی : تا به حال برایتان پیش آمده که بی هیچ علت و دلیل مشخصی حس و حال غم و اندوه داشته باشید، یک طوری که حوصله دیدن هیچ کسی را نداشته باشید و تنها تمایل داشته باشید یک گوشه ای بنشینید یا حتی بی اختیار اشک بریزید، اما در همان شرایط اگر کسی از شما بپرسد که مشکلتان چیست، خودتان هم آن را نمی دانید و حس می کنید یک چیزی از یک جایی دور شما را اذیت می کند یا اینکه اصلا هیچ چیز و هیچ کس در ضمیرتان شما را اذیت نمی کند، تنها بی دلیل تمایل به غمگین بودن یا تنهایی دارید.

برخی شاید تصور کنند که این حالت ها به افسردگی مرتبط هستند، هر چند شاید بی ربط نباشند اما همیشه هم اینطور نیستند چرا که این حالت های غمگین کننده گاه به گاه و بی علت برای هر فردی در زندگی اش زیاد رخ می دهد و علل مختلفی هم ممکن است داشته باشد هر چند که فرد در آن لحظه اندوه یا به اصطلاح حال بد داشتن خودش نمی داند و نمی تواند پیدا کند که مشکلش چیست؟ چرخه خودحال گیری یا به اصطلاح روانشناسی هیپوفرنیا افراد را از جمع جدا می کند چرخه خود حال گیری یکی از اصطلاحاتی است که می توان برای این شرایط روحی در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه خود حال گیری را چطور متوقف کنیم!

چرخه خود حال گیری را چطور متوقف کنیم!