مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:052023-05-28اقتصادي

واردات 44 میلیون دلار کالا از طریق بازارچه های موقت مرزی کردستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال گذشته تا پایان اسفند ماه، 40 میلیون دلار کالا از طریق بازارچه های موقت مرزی در سطح استان وارد شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال گذشته تا پایان اسفند ماه، 40 میلیون دلار کالا از طریق بازارچه های موقت مرزی در سطح استان وارد شده است.

بختیار خلقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مردم مرزنشین کردستان به وسیله کارت های الکترونیکی مرزنشینی که دارند از طریق بازارچه های موقت مرزی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد سروآباد می توانند کالاهایی را وارد کنند.

وی افزود: از همین رو از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه سال جاری از طریق بازارچه های موقت مرزی کردستان 3 میلیون و 961 هزار و 516 دلار کالا وارد شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: میزان تخفیف ریالی سود بازرگانی حاصل از این واردات 198 میلیارد و 149 میلیون و 304 هزار تومان بوده و 282 هزار و 853 نفر از این سود بهره برده اند.

خلیقی یادآور شد: کولرگازی، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کتری و قوری، خردکن، توستر و لوازم آشپزخانه از مهمترین کالاهای وارداتی از طریق این بازارچه ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 44 میلیون دلار کالا از طریق بازارچه های موقت مرزی کردستان

واردات 44 میلیون دلار کالا از طریق بازارچه های موقت مرزی کردستان