مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-03پزشكي

عزل رییس بیمارستان ولیعصر بروجن به دستور وزیر


وزیر بهداشت و درمان در بازدید از بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن، به علت برخی ناهماهنگی ها و نارسایی ها در اورژانس این مرکز آموزشی درمانی، دستور عزل رییس بیمارستان ولی عصر( عج) را صادر کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر بهداشت و درمان در بازدید از بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن، به علت برخی ناهماهنگی ها و نارسایی ها در اورژانس این مرکز آموزشی درمانی، دستور عزل رییس بیمارستان ولی عصر( عج) را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، بهرام عین اللهی- وزیر بهداشت و درمان در جریان بازدید از بیمارستان ولیعصر بروجن با تأکید بر لزوم ارزیابی عملکرد مدیران مبتنی بر شاخص های تدوین شده و تداوم بازدیدهای میدانی، اظهار کرد: در رفع ناکارآمدی ها با کسی تعارف نداریم، به مدیران اجازه داده شده بود تا امتحان خود را پس دهند و اکنون که زمان ارزیابی و نمره دادن فرا رسیده است، مدیرانی که قادر به رفع نارسایی ها و ارائه خدمت مؤثر در حوزه فعالیت خود نباشند، کنار گذاشته می شوند.

در دومین روز از سفر وزیر بهداشت به چهارمحال و بختیاری؛ بازدید از بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن همراه با عیادت از بیماران با اهدای گل، بررسی مطالبات و روند ارائه خدمات، تجهیزات و امکانات بیمارستان و خداقوت به کادر درمان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل رییس بیمارستان ولیعصر بروجن به دستور وزیر

عزل رییس بیمارستان ولیعصر بروجن به دستور وزیر