مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-19سياسي

3 بیمارستان صحرایی برای اربعین در خوزستان مستقر می شود


معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: سه بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین حسینی در مرزهای خوزستان مستقر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله حیاتی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی استان خوزستان اظهار کرد: در اربعین حسینی سال گذشته، یک میلیون و 730 هزار نفر با احتساب اتباع کشورهای خارجی به عتبات عالیات مشرف شدند.

وی افزود: امسال با 12 جلسه استانی که به ریاست استاندار برگزار شد، تمهیدات لازم برای اربعین باشکوه اندیشیده شده است و روز یکشنبه نیز رییس ستاد اربعین کشور از مرزهای شلمچه و چذابه در کشور عراق و جمهوری اسلامی ایران بازدید داشت و از نزدیک نحوه زیرساخت های اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: براساس مصوبات ستاد مرکزی اربعین حسینی، برای دستگاه های ملی تعهداتی در نظر گرفته شده است باید در مرزها اجرایی و عملیاتی کنند تا به مردم ارائه کنیم؛ از دستگاه ها تقاضا داریم که تعهدات خود را به کمتیه های متناظر استانی تحویل دهند.

حیاتی بیان کرد: احداث 15 هزار و 500 مترمربع سایه بان و مه پاش به میزان 775 مترمربع در شلمچه و 775 متر مربع در چذابه، 31 میلیون و 95 هزار آب بسته بندی (مصرف هر نفر در روز به تعداد پنج بطری 500 سی سی) به مقدار 15 میلیون و 800 هزار عدد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 بیمارستان صحرایی برای اربعین در خوزستان مستقر می شود

3 بیمارستان صحرایی برای اربعین در خوزستان مستقر می شود