مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-20سياسي

عملیات تابستانی «مسجدانه» در مساجد محوری شمیران آغاز می شود


مدیر ناحیه شهید باهنر(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: مراسم افتتاحیه «عملیات مشترک پایگاه های تابستانی مساجد محوری مناطق 1 و 3» با عنوان «مسجدانه» برگزار می شود.

- عملیات تابستانی مسجدانه در مساجد محوری شمیران آغاز می شود مدیر ناحیه شهید باهنر(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: مراسم افتتاحیه عملیات مشترک پایگاه های تابستانی مساجد محوری مناطق 1 و 3 با عنوان مسجدانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محسن کرمانی، مدیر ناحیه شهید باهنر (ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه عملیات مشترک پایگاه های تابستانی مساجد محوری مناطق 1 و 3 با عنوان مسجدانه روز چهارشنبه 31 خرداد ماه 1402 از ساعت 15:30 در مجموعه فرهنگی هنری آسمان تهران برگزار می شود.

وی افزود: این عملیات با محوریت ناحیه شهید باهنر (ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد و همکاری شهرداری تهران، در 12 مسجد محوری شهرستان شمیران اجرا می شود.

حجت الاسلام کرمانی گفت: در این طرح، این مساجد در اجرای برنامه های تابستانی و اوقات فراغت، هم افزایی دارند و علاوه بر استفاده از امکانات دستگاه ها و نهادهای دیگر در شمیرانات، از ظرفیت های یکدیگر نیز بهره خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تابستانی «مسجدانه» در مساجد محوری شمیران آغاز می شود

عملیات تابستانی «مسجدانه» در مساجد محوری شمیران آغاز می شود