مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-13اقتصادي

جزییات بسته های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده در هرمزگان


رییس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از اعطای بسته های تشویقی برای بازسازی سه هزار و 900 هکتار بافت فرسوده هرمزگان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فرناز زمانی رییس اداره بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان امروز گفت: اختصاص 350 میلیون تومان تسهیلات، یکی از بخش های این بسته تشویقی است که 150 میلیون تومان آن بدون سود است.

وی افزود: بسته تشویقی در چهار گروه هدف شامل بازآفرینی یکپارچه در مقیاس بلوک شهری، عمق بافت فرسوده شهری، نوسازی در مقیاس محور های اصلی محله و قطعات غیرقابل تجمیع است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس  نیز در این باره گفت: اعطای حداکثر دو طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز، امکان اختصاص سطح اشغال مجاز طبقه همکف به کاربری های انتفاعی، اختصاص 20 درصد از فضای باز غیرمسقف برای تامین اقامتگاه، تسهیل در ضوابط معماری، پیشروی طولی تا دو متر پس از اصلاحی و امکان ساخت واحد های مسکونی با زیربنای کمتر از حد نصاب تعیین شده، بخشی از تسهیلات درنظر گرفته شده در این بسته تشویقی است.

اصغر حسینی پوری افزود: برای عوارض پروانه ساختمانی 50 درصد و واگذاری اسناد برای هر مترمربع 150 هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بسته های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده در هرمزگان

جزییات بسته های تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده در هرمزگان