مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-17اجتماعي

آغاز فعالیت پایگاه های تابستانی اوقات فراغت کرمانشاه


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت 600 پایگاه تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان خبر داد و گفت: مدرسه تعطیل شده، - سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص اقدامات صورت گرفته برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، اظهار کرد: روز پنجشنبه، 25 خردادماه آخرین امتحان دانش آموزان برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز به کار پروژه مهر در راستای ثبت نام دانش آموزان و ساماندهی نیروی انسانی، گفت: مدرسه تعطیل شده، اما تربیت تعطیل نمی شود؛ لذا برای تابستان برنامه ریزی منسجمی انجام شده تا اوقات فراغت دانش آموزان به صورت هدفمند پُر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت 600 پایگاه تابستانه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان خبر داد و افزود: تمامی کانون های فرهنگی و تربیتی، اردوگاه ها، سالن های ورزشی، حیاط مدارس، استخرها و .

در این راستا از دانش آموزان ثبت نام می کند تا دانش آموزان در تابستان در فضاهای فرهنگی و ورزشی با حضور مربی های مجرب حضور یابند.

وی در ادامه از میزبانی کرمانشاه برای مسابقات دانش آموزان سراسر کشور در تابستان خبر داد و  اظهار کرد: این فرصت بسیار خوبی برای استان است که در ایامی که میزبان زوار اربعین حسینی در اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت پایگاه های تابستانی اوقات فراغت کرمانشاه

آغاز فعالیت پایگاه های تابستانی اوقات فراغت کرمانشاه