مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:412023-06-09سياسي

«فتاح» عامل سرگیجه و هراس برای صهیونیست ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قصرشیرین، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: در نگاه امام راحل و رهبر حکیم انقلاب، نقش مردم یک نقش تزیینی نیست بلکه یک نقش حقیقی و واقعی است و اینک و در سال 1402 که 2 انتخابات مهم در پیش روی ملت بزرگ ایران قرار دارد، باب جدیدی از جهاد تبیین در عرصه انتخابات گشوده می شود.

وی اظهار کرد: مبانی اصلی مشارکت و نقش مردم را در پاسخ هایی باید یافت که از نگاه بلند امام جامعه اسلامی منتشر شده است، نقش و جایگاه مردم در نظام مردم سالاری اسلامی، موضوعی مهم و بنیادی در نظام اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به نقش ایران و راهبرد بومی سازی امنیتِ خلیج فارس گفت: وزارت خارجه دولت امارات چهارشنبه گذشته اعلام کرد که پس از ارزیابی های روابط امنیتی، 2 ماه پیش، از ائتلاف دریایی خاورمیانه به رهبری آمریکا، خارج شده است و این ائتلاف در سال 2019 به رهبری آمریکا پس از مجموعه اتفاقات و حملات به کشتی های تجاری و نفتکش ها تشکیل شد.

وی اضافه کرد: کشورهایی مانند عربستان، امارات و عمان به این نتیجه راهگشا و مهم دست یافته اند بدون همکاری با ایران امنیت خلیج فارس محقق نمی شود، از این رو باید با ایران در زمینه های مهمی همچون تضمین امنیت خلیج فارس همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فتاح» عامل سرگیجه و هراس برای صهیونیست ها

«فتاح» عامل سرگیجه و هراس برای صهیونیست ها