مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 01:002023-06-10بين الملل

مدودف اروپا را از مداخله در جنگ اوکراین بر حذر داشت


معاون رییس شورای امنیت روسیه به پیشنهاد دبیر کل اسبق ناتو در مورد ارسال نیروهای اعضای این ائتلاف به جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری مدودف ، معاون رییس شورای امنیت روسیه در واکنش به پیشنهاد دبیر کل اسبق ناتو برای ارسال نظامیان از سوی اعضای ائتلاف به جنگ اوکراین هشدار داد در آن صورت مسکو ممکن است به کشورهای اروپایی حمله کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، چند روز قبل آندرس فوگ راسموسن ، دبیرکل سابق ناتو گفته بود احتمالاً گروهی از کشورهای عضو این ائتلاف برای نبرد با روسیه، نیروهای نظامی خود را در اوکراین مستقر کنند.

راسموسن توضیح داد در صورتی که کشورهای عضو ائتلاف ناتو از جمله ایالات متحده در نشست آتی ائتلاف در ویلینوس پایتخت لیتوانی ضمانت های امنیتی ملموسی را به کی یف ارائه ندهند، گروهی از کشورهای ناتو احتمالاً تمایل داشته باشند نیروی زمینی برای مبارزه با روسیه به اوکراین اعزام کنند.

مدودف در واکنش به این اظهار نظر راسموسن پرسید، آیا اصلا کسی نمی خواهد نظر مردم این کشورها را درباره چنین اقدامی بپرسد؟ مدودف با دادن هشدار درباره اینکه کشورهای اروپایی در صورت اعزام سربازانشان به جنگ اوکراین ممکن است هدف حمله قرار بگیرند، بیان کرد: آیا شما از مردم این کشور نظرشان را (درباره اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف اروپا را از مداخله در جنگ اوکراین بر حذر داشت

مدودف اروپا را از مداخله در جنگ اوکراین بر حذر داشت