مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-09ورزشي

حضور قدرتمندانه تیم ها در رقابت های بسکتبال آسیا/ به مسیر موفقیت ادامه می دهیم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم های حاضر در رقابت های آسیایی از ظرفیت بازیکنان خارجی به شکل کامل استفاده کرده اند.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم های حاضر در رقابت های آسیایی از ظرفیت بازیکنان خارجی به شکل کامل استفاده کرده اند.

مهران حاتمی ظهر جمعه 19 خرداد ماه 1402 پیش از آغاز نخستین بازی تیم شهرداری گرگان در مرحله دوم مسابقات باشگاه های غرب آسیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر اتفاق خوب و مثبتی که می افتد حاصل تلاش جمعی همه بازیکنان، کادر فنی و دست اندرکاران است.

وی با بیان اینکه هواداران پرشور تیم شهرداری گرگان و اصحاب قلم رسانه به عنوان حامیان تیم همیشه در کنار بازیکنان و کادر فنی بوده اند، ادامه داد: قهرمانی سه دوره تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر باشگاه های کشور مبین این است که کار گروهی بسیار بزرگی در مجموعه ای بسیار بزرگ اتفاق افتاده که ماحصل تلاش های شبانه روزی و با برنامه بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان همیشه در کنار تیم بوده، افزود: جاستین آلستون بازیکن آمریکایی به عنوان بازیکن جدید از امروز به تیم ملحق می شود و قطعاً تلاش می کنیم تا در آزمون پیش رو سربلند باشیم و به روند موفقیت های تیم ادامه دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قدرتمندانه تیم ها در رقابت های بسکتبال آسیا/ به مسیر موفقیت ادامه می دهیم

حضور قدرتمندانه تیم ها در رقابت های بسکتبال آسیا/ به مسیر موفقیت ادامه می دهیم