مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 07:052023-05-29فرهنگي

عجیب ترین پیشنهادها برای استخدام هنرور/دستمزد فقط 120 هزار تومان!


یکی از فعالان حوزه تأمین هنرور برای پروژه های سینمایی و تلویزیونی ضمن تشریح وضعیت فعالیت افراد در این حوزه، ابراز امیدواری کرد که هنروران در سینما صاحب صنف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استقبال مخاطبان از چهره های مورد علاقه شان در جریان برگزاری رویدادهای مختلف، موضوعی است که در چند سال اخیر به واسطه انعکاس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تب و تاب بیشتری پیدا کرده است، این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که گاه هنرمندان از این اتفاق به عنوان یک دیدار دوستانه یاد می کنند و گاه پیش از حضور در مراسم اکران خصوصی و یا بازدید از یک مجموعه ، حضورشان را به دوستدارانشان اطلاع می دهند.

آنچه اما در چند روز گذشته به واسطه حضور یک بازیگر و تجمع ایجاد شده حول او خبرساز شده متفاوت از همان دیدارهای دوستانه است.

محمدرضا گلزار که پیش از این بارها ویدیوهای استقبال هوادارانش در شبکه های مجازی دست به دست شده این بار هم در کانون حواشی قرار گرفته است.

انتشار ویدیویی از حضورش در یک مرکز فروش موبایل و حضور پر تعداد مردان برای دیدار با او، باعث شده تا برخی از فعالان شبکه مجازی عنوان دیگری را بر این دیدار دوستانه بگذارند و تجمع کنندگان را سیاهی لشگرانی توصیف کنند که این بازیگر خود آنها برای این دیدار گمارده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین پیشنهادها برای استخدام هنرور/دستمزد فقط 120 هزار تومان!

عجیب ترین پیشنهادها برای استخدام هنرور/دستمزد فقط 120 هزار تومان!