مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-15اقتصادي

امضای تفاهمنامه شرکت سنگ آهن مرکزی با صندوق ملی محیط زیست کشور


رییس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه های محیط زیستی خود استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، علی یقطین، در مراسم اختتامیه دومین جشنواره پیوند صنعت و محیط زیست که روز گذشته با حضور مدیرکل دفتر پایش فراگیر محیط زیست کشور، مدیر صندوق ملی محیط زیست، مدیرکل محیط زیست استان یزد، جمعی از مدیران و معاونان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و تعدادی از حافظان و محیط بانان محیط زیست در سالن همایش های شهرک آهنشهر بافق برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: مدیریت جدید شرکت سنگ آهن در کنار توسعه تولید، تاکید ویژه ای بر صیانت از محیط زیست دارد و در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران طی چند سال گذشته جزو صنایع برگزیده در حوزه محیط زیست بوده است افزود: خوشبختانه همکاران ما در واحد HSE تلاش خوب و هدفمندی در حوزه محیط زیست داشته اند و شرکت را در زمره صنایع سبز قرار داده اند.

یقطین اضافه کرد: احداث آزمایشگاه تخصصی در حوزه محیط زیست، احداث ایستگاه سنجش آلاینده ها، توسعه و احیای پارک ها و فضاهای سبز منطقه، به کارگیری غبارگیری صنعتی و … از جمله اقدامات خوب شرکت سنگ آهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه شرکت سنگ آهن مرکزی با صندوق ملی محیط زیست کشور

امضای تفاهمنامه شرکت سنگ آهن مرکزی با صندوق ملی محیط زیست کشور