مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-19اجتماعي

صدور 2 هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و پیش بینی گرد و خاک در 6 استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با نفوذ توده گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و وزش باد شدید، امروز در استان های قم، زنجان، قزوین، البرز، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز گردوخاکی که از عراق وارد کشور شد در نیمه غربی کشور سبب کاهش کیفیت هوا شد و به تدریج دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور را در بر گرفت و کیفیت هوا در این مناطق هم کاهش می یابد.

وی افزود: روز سه شنبه 30 خرداد رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید، در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، غرب سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 31 خرداد در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، رگبار و باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ضیاییان افزود: روز پنج شنبه یکم تیرماه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، همچنین اردبیل، افزایش ابر، رگبار رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود و روز جمعه در اغلب نقاط کشور جوی آرام حاکم است.

وی ادامه داد: در 5 روز آینده در شمال استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و پیش بینی گرد و خاک در 6 استان

صدور 2 هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و پیش بینی گرد و خاک در 6 استان