مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 01:002023-06-02اجتماعي

اعلام پارکینگ های مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به تفکیک استان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پارکینگ های اختصاص یافته برای زائران شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به ترتیب استان مبدا تشریح کرد.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ پارکینگ های اختصاص یافته برای زائران شرکت کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به ترتیب استان مبدا تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدحسین حمیدی با اشاره به آمادگی صددرصدی تیم های پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، گفت: به منظور مدیریت هرچه بهتر ترافیک و آمد و شد سریع تر کاروان های زائران 14 پارکنگ در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

هر یک از این پارکینگ ها متناسب با محورهای مواصلاتی برون شهری به یک یا چند استان اختصاص یافته و خودروها و اتوبوس های زائران باید در این پارکینگ ها توقف کند.

وی با بیان اینکه اطلاع از محل پارکینگ ها و نحوه دسترسی به آنها و خروج از آنها تا حد زیادی از بار ترافیکی به خصوص در هنگام پایان مراسم کم می کند، گفت: در همین راستا نیز پارکینگ ها به ترتیب استان اعلام شده که به شرح زیر است.

استان های اصفهان و مرکزی پارکینگ شماره 1 در بلوار نیکان و بلوار مشاهیر قرار گرفته که برای استفاده زائرین استان اصفهان و استان مرکزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام پارکینگ های مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به تفکیک استان

اعلام پارکینگ های مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به تفکیک استان