مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 07:102023-06-20سياسي

نصب المان میدان کربلا در مریانج از اوایل تیرماه


شهردار مریانج از نصب اِلمان جدید میدان کربلا در شهر مریانج خبر داد و گفت: این شهر هر ساله در ایام محرم و صفر میزبان میلیون ها نفر از اقصی نقاط کشور است.

- مسعود علیمحمدی با اشاره به لزوم توجه به اهمیت دادن به اِلمان های شهری، اظهار کرد: اِلمان یا یادمان های شهری نقش مهمی در فرایند شکل گیری، تغییر و بازتولید هویت شهری دارند.

وی ادامه داد: در شرایط امروزی که هویت شهرها با شتاب زیادی دستخوش تغییرات است، جایگاه اِلمان های شهری به عنوان عناصر هویت بخش شهر دوچندان است.

شهردار مریانج بیان کرد: شهرهای ایرانی در گذشته از استقلال، شخصیت و هویت ویژه ای برخوردار بوده، در حالی که در شرایط کنونی به سمت کمرنگ شدن هویت خود حرکت می کنند.

وی با اشاره به تعویض اِلمان میدان کربلا در شهر مریانج، افزود: با نظر مساعد دوره های پنجم و ششم شورای شهر، روی اِلمان های سطح شهر بسیار کار شد که در نهایت دو میدان مهم شهر روی اِلمان های آنها برنامه ریزی و چند طرح آماده و در نهایت عملیات اجرایی آنها در دستور کار قرار گرفت.

علیمحمدی ادامه داد: در ابتدای این امر، در میدان کربلا شهر مریانج که دروازه غربی شهر همدان نیز است، عملیات بهسازی خود میدان آغاز شد که با پیشرفت 98 درصدی همراه است و سعی بر این شد فضاسازی خود میدان با استفاده از اشکال هندسی برگرفته از معماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان میدان کربلا در مریانج از اوایل تیرماه

نصب المان میدان کربلا در مریانج از اوایل تیرماه