مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:152023-05-30اجتماعي

پیشتازی رشت، انزلی و رودسر در جذب اشتغال حوزه گردشگری


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از پیشتازی ایجاد اشتغال این اداره کل در شهرستان های رشت، رودسر و انزلی خبر داد و گفت: بسترهای اشتغالزایی در بخش گردشگری فراهم است.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح این خبر اظهار کرد: تولید و اشتغال در صدر اولویت های میراث فرهنگی استان گیلان قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های اشتغالزایی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، افزود: برپایی دوره های آموزشی اشتغال محور برای بکارگیری از ظرفیت های متعدد تاریخی، گردشگری و همچنین صنایع دستی متنوع و کاربردی در گیلان مورد تاکید و توجه است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه بسترهای اشتغالزایی در بخش گردشگری فراهم است، گفت: این اداره کل با برگزاری دوره های آموزشی گردشگری، صنایع دستی، ایجاد فضای مناسب به منظور سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت های گردشگری و همچنین استفاده از ظرفیت های تاریخی گسترده مناطق مختلف ساحلی، جلگه ای و کوهستانی استان، از این فرصت به نحو شایسته در امر ایجاد اشتغال در سطح استان بهره برداری می کند.

جهانی از تحقق تعهدات اشتغالزایی در حوزه گردشگری گیلان خبر داد و اضافه کرد: با تلاش های صورت گرفته تعهدات اشتغالزایی گردشگری در شهرستان های رشت، رودسر و بندرانزلی تحقق یافته است که این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی رشت، انزلی و رودسر در جذب اشتغال حوزه گردشگری

پیشتازی رشت، انزلی و رودسر در جذب اشتغال حوزه گردشگری