مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-11سياسي

تفاهم بین زندان های فارس و خیرین فرهنگساز شیراز


طی آیینی، اداره کل زندان های فارس و مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، تفاهمنامه همکاری با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و نیک اندیشانه، امضا و مبادله کردند.

- ایسنا/فارس طی آیینی، اداره کل زندان های فارس و مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، تفاهمنامه همکاری با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و نیک اندیشانه، امضا و مبادله کردند.

مدیرکل زندان های فارس یکشنبه 21 خرداد در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندانهای فارس و مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز بیان کرد: در قالب این تفاهم نامه، مجمع خیرین اقدامات و همکاری هایی برای توسعه فعالیت های فرهنگی، تامین مربیان آموزشی در حوزه های مختلف، تقویت کتابخانه های زندان ها و همچنین اقدامات منجر به آزادی زندانیان واجد شرایط را به انجام می رسانند.

اسحاق ابراهیمی از حضور و توجه خیرین مجموعه فرهنگ ساز و شهرساز شیراز به مسائل زندان ها و خانواده های زندانیان، به ارائه گزارشی اجمالی از خدمات و اقدامات متنوع حوزه های حقوق شهروندی، آموزش های متنوع مهارت های اساسی زندگی، مذهبی، تحصیلی، تربیتی و توانمندساز به زندانیان و خانواده های آنان پرداخت و گفت: زندان به مثابه شهری محدود در جامعه شهری به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم بین زندان های فارس و خیرین فرهنگساز شیراز

تفاهم بین زندان های فارس و خیرین فرهنگساز شیراز