مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-05سياسي

امنیت زائرین اربعین از مرز باشماق را در بالاترین سطح فراهم می کنیم


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امسال هم با بهره گیری از تجربه موفق سال گذشته، امنیت زائران را در بالاترین سطح ممکن تامین خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی بعد از ظهر امرزوز در سومین جلسه ستاد اربعین کردستان که با حضور معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تامین امنیت زائرین اربعین از مهم ترین موضوعات تردد از مرز است و سال گذشته هیچ مشکل امنیتی در تردد زائران از مرز باشماق نداشتیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امسال هم با بهره گیری از تجربه موفق سال گذشته، امنیت زائران را در بالاترین سطح ممکن تامین خواهیم کرد.

سردار حسینی افزود: با وجود اینکه سال گذشته با تاخیر، انتخاب مرز باشماق کردستان به عنوان مرز تردد زائران اربعین به استان اعلام شد، اما با وجود تمام محدودیت های زمانی و غیره عملکرد قابل قبولی در خدمات رسانی به زائران داشتیم.

وی اذعان کرد: امسال هم برنامه ریزی های لازم برای تامین امنیت زائران از مرز باشماق انجام شده و سپاه بیت المقدس در کنار انجام وظایف ذاتی در راستای تامین امنیت، اقداماتی هم در زمینه خدمات رسانی به زائرین در بخش حمل و نقل، اسکان و برپایی موکب و غیره انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت زائرین اربعین از مرز باشماق را در بالاترین سطح فراهم می کنیم

امنیت زائرین اربعین از مرز باشماق را در بالاترین سطح فراهم می کنیم