مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-19اجتماعي

وقوع بیش از 20 سیلاب بهاری در 3 شهر مازندران


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تکرار وقوع سیلاب طی دو هفته اخیر در آسمان مازندران، گفت: طی این مدت در بلده بیش از 10 مورد، در سوادکوه و آمل 7 مورد شاهد وقوع سیلاب بودیم.

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره جزییات سیلاب بهاری و برآورد خسارت ها در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به اینکه شرایط وقوع سیلاب در ارتفاعات استان مهیا است، اظهار کرد: تغییرات اقلیمی موجب شده بارش ها حالت سیل آسا به خود بگیرد.

وی با اشاره به تکرار وقوع سیلاب طی دو هفته اخیر در آسمان مازندران، افزود: طی این مدت در بلده بیش از 10 مورد، در سوادکوه و آمل هر کدام 7 مورد شاهد وقوع سیلاب بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر اینکه ارتفاعات استان مستعد بارش های نقطه ای و رگباری است، خاطرنشان کرد: لازم است اقدامات احتیاطی در دستور کار قرار گیرد.

محمدی ادامه داد: در این مدت پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه، خودداری از حضور دامداران در ارتفاعات و همچنین پرهیز از توقف و تردد غیرضروری در کوهستان های استان به ویژه در ساعات بعدازظهر مورد تاکید است.

وی با هشدار نسبت به ساخت وساز غیرمجاز در بستر رودخانه های مازندران، گفت: باوجود هشدارها باز هم می بینیم که برخی از مردم این مسائل را جدی نمی گیرند؛ درحالی که باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع بیش از 20 سیلاب بهاری در 3 شهر مازندران

وقوع بیش از 20 سیلاب بهاری در 3 شهر مازندران