مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-19اقتصادي

مقابله قاطع با متخلفان مشاور املاک در گلستان


دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با هدف مقابله قاطع با متخلفان صنف بنگاه های مشاور املاک در گلستان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان مهدی ملک در نخستین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با حضور استاندار گلستان اظهار کرد: این کارگروه با 14 نفر عضو دبیرخانه در اداره کل راه و شهرسازی با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه های مشاور املاک و همچنین تسریع در اجرای ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم (مالیات بر خانه های خالی) تشکیل شده است.

وی تصریح کرد:ثبت قراردادها در سامانه معاملات املاک و مستغلات، تشکیل گشت های مشترک ساماندهی بنگاه ها و مشاورین املاک، ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات توسط سازمان تعزیرات حکومتی مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: قرار است در ذیل این کارگروه، کمیته های تخصصی شامل کمیته حقوقی، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی برای پیشبرد بهتر اهداف کارگروه تشکیل شود.

وی ادامه داد: گشت های مشترک ساماندهی بنگاه ها و مشاورین املاک در گلستان در ساعات اداری و غیراداری نسبت به بررسی و شناسایی بنگاه های غیرمجاز و بنگاه های مجاز با تخلفات گسترده از دیگر مصوبات این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله قاطع با متخلفان مشاور املاک در گلستان

مقابله قاطع با متخلفان مشاور املاک در گلستان