مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-18سياسي

شفافیت عملکرد شهرداری ها امیدآفرین است


شفافیت عملکرد شهرداری ها و اعلام هزینه ها و درآمدها به مردم امیدواری زیادی را در جامعه به وجود آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی عصر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه مدیریت شهری اردبیل با نام پل بسیج اظهار کرد: کار ارزشمندی که در حوزه عمران و آبادانی شهرها و روستاها آغاز شده امیدواری و اعتماد را در جامعه افزایش داده است.

وی تصریح کرد: به رغم توطئه دشمنان ما مشارکت فعالانه ای را در حوزه سازندگی کشور شاهد هستیم که این حرکت ها در همه حوزه ها قابل مشاهده و لمس است.

وزیر کشور گفت: شهرداری ها و فعالیت آنها نمودی از اقدامات مؤثر در مسیر سازندگی است تا شرایط بهتری را در عمران و آبادانی جامعه شاهد باشیم.

وحیدی افزود: در هفته دولت سال گذشته 18 هزار پروژه و دهه فجر نیز 24 هزار پروژه در کشور در حوزه عمران شهری به بهره برداری رسید که نشان از همت و قدرت مدیران اجرایی ما در مسیر خدمت رسانی به مردم است.

وی با قدردانی از مدیریت شهری اردبیل خاطرنشان کرد: احداث چنین پل ارزشمندی نشان از یکپارچگی و اتحاد شورا و شهرداری است و قطعاً این همدلی ها و هم افزایی ها به اجرای پروژه های مهم و اساسی منجر می شود.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: زمانی در کشور یک پل نیز به همت متخصصان داخلی ساخته نمی شد اما امروز در شهر ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت عملکرد شهرداری ها امیدآفرین است

شفافیت عملکرد شهرداری ها امیدآفرین است