مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-20سياسي

افتخار تبلیغات اسلامی خدمت به مردم و فعالیت فرهنگی است


معاون تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تمام هویت و افتخار خود را خدمت به مردم، ایجاد بستر و زمینه برای فعالیت فرهنگی مردمی می داند.

- حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در گفتکو با، با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد دینی و فرهنگی است، افزود: این نهاد در سال 1360 به فرمان امام خمینی (ره) و بر اساس یک نیاز ملی که خلأ آن به خوبی احساس می شد تأسیس شد.

وی بیان کرد: این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت های مختلف دینی، وظایفی همچون مقابله با تبلیغات سو ءو تهاجم فرهنگی دشمنان، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام و رفع نیازهای فرهنگی طبقات مختلف جامعه به ویژه جوانان را به عهده دارد.

این مسئول با بیان اینکه یکم تیرماه به عنوان سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در تقویم زرین کشور نامگذاری شده است، تاکید کرد: چنین روزی روز مردم است، موضوعی که وجه تمایز و مزیت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در بین دستگاه های فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است همین اتصال مردمی است.

وی با بیان اینکه روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی متعلق به جریان فرهنگی مردمی است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی تمام هویت و افتخار خود را خدمت به مردم، ایجاد بستر و زمینه برای فعالیت فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار تبلیغات اسلامی خدمت به مردم و فعالیت فرهنگی است

افتخار تبلیغات اسلامی خدمت به مردم و فعالیت فرهنگی است