مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-14ورزشي

از اعتیاد به کوکایین، الکل و زندان تا شکست جردن باروز!


کشتی گیر 28 ساله آمریکایی که روز یکشنبه با شکست جردن باروز دارنده 7 طلای جهان و المپیک، برای نخستین بار عازم رقابت های قهرمانی جهان می شود، زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

- کشتی گیر 28 ساله آمریکایی که روز یکشنبه با شکست جردن باروز دارنده 7 طلای جهان و المپیک، برای نخستین بار عازم رقابت های قهرمانی جهان می شود، زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چنس مارستلر کشتی گیر 28 ساله آمریکایی در جریان رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2023 دست به کار بزرگی زد و با کسب برتری مقابل جردن باروز اسطوره کشتی آمریکا و جهان به دوبنده وزن 79 کیلوگرم تیم ملی در رقابت های قهرمانی جهان رسید تا برای نخستین بار عازم این مسابقات شود.

او پس از شکست باروز با بیان اینکه انگیزه بسیار زیادی برای کسب موفقیت در رقابت های قهرمانی جهان دارد، از خانواده، دوستان و مربیانش برای کمک هایشان برای اینکه او به این جایگاه برسد تشکر کرد.

این کشتی گیر چندی پیش در جریان مرحله یک چهارم نهایی تورنمنت ابراهیم مصطفی در مصر مقابل امیرحسین کاووسی از ایران با نتیجه 5 بر 2 تن به شکست داد.

مارستلر همچنین مدال برنز تورنمنت زاگرب 2023 و مدال نقره جام یاشاردوغو در سال 2022 را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعتیاد به کوکایین، الکل و زندان تا شکست جردن باروز!

از اعتیاد به کوکایین، الکل و زندان تا شکست جردن باروز!