مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-06بين الملل

واکنش کنعانی به شهادت کودک فلسطینی: آمریکا شریک جنایات صهیونیست ها


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به شهادت «محمد التمیمی» کودک 3 ساله فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست گفت: ارتکاب این جنایت هولناک همزمان با اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت از رژیم اسراییل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد التمیمی کودک سه ساله فلسطینی که دو روز پیش در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهرک النبی صالح واقع در شمال رام الله زخمی شده بود، به شهادت رسید.

این کودک فلسطینی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

در همین ارتباط ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه محمد هیثم التمیمی⁩ کودک سه ساله، بیست و هشتمین طفل معصوم فلسطینی است که در سالجاری میلادی به دست رژیم کودک کُش اسراییل به شهادت رسید، گفت: نقش حمایتی حامیان رژیم در استمرار این جنایات روزمره، از منظر حقوقی و بین المللی مسؤولیت آور است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در یک رشته توییت در این باره نوشت: ارتکاب این جنایت هولناک همزمان با اظهارات وزیر خارجه آمریکا در آیپک در خصوص تاریخچه حمایت واشنگتن از رژیم اسراییل، اشاره او به کمک سالانه 3.

3 میلیاردی و کمک فوق العاده یک میلیارد دلاری و تداوم تلاش برای ادغام رژیم غاصب در منطقه، به منزله شراکت آمریکا در جنایات روزمره اسراییل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کنعانی به شهادت کودک فلسطینی: آمریکا شریک جنایات صهیونیست ها

واکنش کنعانی به شهادت کودک فلسطینی: آمریکا شریک جنایات صهیونیست ها