مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-17سياسي

حجت الاسلام نواب: برنامه های حج امسال از پیش بینی ها جلوتر است


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی پس از ورود به مکه گفت: برنامه هایی که برای حج امسال پیش بینی کرده بودیم تاکنون به خوبی اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب پس از ورود به مکه مکرمه از برنامه ریزی مطلوب برای ایام تشریق و انجام مناسک حج ابراز رضایت کرد.

وی با بیان این که برنامه ریزی حج تمتع 1402 از مدتها قبل در ایران اسلامی صورت گرفته بود، گفت: خدا را شاکریم که با تلاش خادمان ضیوف الرحمان برنامه هایی که از ایران در نظر گرفته بودیم نه تنها به طور کامل در مدینه اجرا شد بلکه تعدادی برنامه جدید هم برای زائران در نظر گرفته شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با ابراز رضایت از شرایط مطلوب حجاج ایرانی مدینه اول گفت: ما انتظار داشتیم آنچه قبل از قطع ارتباط ایران و عربستان در مدینه انجام می شد بعد از برقراری روابط هم اتفاق بیفتد اما شاید نیاز به زمان بیشتری باشد تا این خواسته زائران و حجاج ایرانی محقق شود.

وی با اشاره به برنامه هایی که در مکه مکرمه برای حجاج ایرانی در نظر گرفته شده است گفت: خادمان حجاج در ستاد مکه برنامه ریزی خوبی داشته اند و زحمات زیادی را متحمل شدند تا شرایط برای اسکان و زیارت و انجام مناسک زائران فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نواب: برنامه های حج امسال از پیش بینی ها جلوتر است

حجت الاسلام نواب: برنامه های حج امسال از پیش بینی ها جلوتر است