مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-11اجتماعي

سیلاب، 5 درصد ظرفیت تالاب گاوخونی را پُر کرد


با هدایت سه سیلاب به سمت تالاب، آب بسیار خوبی وارد تالاب گاوخونی شد که طبق گزارش اداره محیط زیست بیش از 5 درصد ظرفیت این تالاب آبگیری شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار ورزنه گفت: با هدایت سه سیلاب به سمت تالاب، آب بسیار خوبی وارد تالاب گاوخونی شد که طبق گزارش اداره محیط زیست بیش از 5 درصد ظرفیت این تالاب آبگیری شد.

سعید رحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته با توجه به استقرار سامانه همرفتی در منطقه و شرق استان اصفهان از سه جبهه شهرستانِ نایین، گردنه ملا احمد و کوهپایه با سیلاب مواجه شدیم که با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و آمادگی که ستاد بحران ورزنه داشت و اعلام به موقع فرمانداری های همجوار مبنی بر حرکت سیل به سمت ورزنه، توانستیم سیل را کنترل کنیم.

وی افزود: با تلاش زیاد و اقدامات پیشگیرانه ای که انجام دادیم هر سه سیلاب به سمت تالاب گاوخونی هدایت شد و تنها خسارت های جزیی به برخی جاده های شهرستان وارد شد که می طلبد اداره راهداری سیل بندها را اصلاح کند تا اگر دوباره بارندگی شد خسارت به صفر برسد.

خوشبختانه سیلاب هیچ خسارتی به روستاهای ورزنه وارد نکرد و آب بسیار خوبی وارد تالاب گاوخونی شد که طبق گزارش اداره محیط زیست بیش از 5 درصد ظرفیت تالاب آبگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب، 5 درصد ظرفیت تالاب گاوخونی را پُر کرد

سیلاب، 5 درصد ظرفیت تالاب گاوخونی را پُر کرد