مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 02:352023-06-18اقتصادي

‎مصوبات کدام شورا در فروش خودرو قانونی تر است؟


در حالی طی یک هفته اخیر عرضه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا با چالش هایی همراه بود، امروز نامه ای منتسب به رییس شورای رقابت در خبرگزاری ها و فضای مجازی دست به دست می شود که در آن خطاب به مدیرعامل گروه بهمن اخطار داده شده که عرضه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا را متوقف کند که یک منبع آگاه از جوابیه این شرکت طی یک نامه به شورای رقابت خبر داد.

    مدیرعامل شرکت بهمن موتور در این نامه به مصوبه 543 شورای رقابت (در 11/11/1401) اشاره می کند که در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ساماندهی صنعت خودرو صادر شده در حالی که زیرساخت های لازم جهت اجرای آن فراهم نبوده و تولید و فروش خودروسازان را به مدت 5 ماه در بلاتکلیفی قرار داده و بهای فروش تمامی محصولات مشخص نشده، از این جهت نحوه اجرای قوانین جمعیت جوانی و ساماندهی خودرو همچنان مبهم است.

   5 ماه بلاتکلیفی در تولید و فروش خودرو در کشور ماحصل تصمیمات اشتباه و عدم ابلاغ رسمی آن توسط شورای رقابت بوده که بهمن موتور نیز در متن نامه خود بدان اشاره و عنوان کرده تا کنون با وجود برگزاری جلسات متعدد کارگروه خودرو، بهای فروش تمامی محصولات مشخص نگردیده است.

همچنین قیمت محصولات سال جاری نباید بر مبنای صورت های مالی 6 ماهه اول سال 1401 که با نوسان شدید ارزی در انتهای سال مواجه بود و هزینه های سال 1402 (تورم بیش از 50 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎مصوبات کدام شورا در فروش خودرو قانونی تر است؟

‎مصوبات کدام شورا در فروش خودرو قانونی تر است؟