مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-20سياسي

آستان امامزادگان البرز پذیرای ازدواج به سبک زندگی ایرانی اسلامی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: اتاق پیوندهای آسمانی در آستان مقدس امامزادگان به منظور یک ازدواج سالم و آسان در قالب سبک زندگی ایرانی اسلامی ایجاد شده است.

- حجت الاسلام علی دشتکی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تبریک آغاز ماه ذی الحجه و ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار کرد: از سال 1391 تاکنون در بقاع متبرکه استان البرز اجازه جاری شدن خطبه عقد و برگزاری یک برنامه معنوی در کنار بقعه متبرکه فراهم شده است.

وی بیان کرد: این امر به صورت ویژه و تخصصی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، آستان امامزاده طاهر (ع) مهرشهر، آستان امامزاده محمد (ع) حصارک و آستان امامزاده جعفر (ع) هشتگرد برگزار می شود و این بقاع پذیرای زوجین هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: استقبال خوب از این امر طی سال های گذشته نشان از این دارد که جوانان دوست دار اهل بیت (ع) که خواهان زندگی مشترک همراه با معنویت هستند سعی می زنند زندگی مشترک خود را در این مکان ها آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج ازدواج آسان یکی از وظایف همه نهادها است که مجموعه اوقاف نیز در سال های گذشته در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان با همکاری هیئت امنا و متولیان به ویژه مراکز افق دست به این اقدام زده است و بیش از 2 هزار زوج زندگی خود به این شکل آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان امامزادگان البرز پذیرای ازدواج به سبک زندگی ایرانی اسلامی

آستان امامزادگان البرز پذیرای ازدواج به سبک زندگی ایرانی اسلامی