مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-16اقتصادي

لزوم سرعت بخشی به پروژه راه آهن جهرم


ماهانه برای بررسی و میزان عملیات اجرا شده از پروژه بازدید خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، خطیبی معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور با همراهی مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم از کارگاه و مسیر اجرای پروژه راه آهن جهرم بازدید کردند.

محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جریان این بازدید 5 ساعته اظهار داشت: فاز اول پروژه آهن جهرم به طول 31 کیلومتر در حال اجرا است.

  وی بر لزوم تسریع در روند اجرای احداث این پروزه تاکید کرد و افزود: بیش از 45 عدد ماشین آلات راه سازی در این پروژه در حال فعالیت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه معطلی و کندی در روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان جهرم قابل قبول نیست، گفت: همه مسولان شهرستان از ابتدا در کنار پروژه ها بوده و هستند و به همین دلیل از پیمکانکاران توقع داریم که با سرعت بیشتری روند اجرای پروژه ها دنبال شود.

در ادامه عباس خطیبی، معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: عزم شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به ساخت و سرعت بخشی به راه آهن جهرم است.

  وی افزود: طرح مطالعاتی ایستگاه راه آهن جهرم توسط مشاور در حال انجام است و به زودی نهایی و مراحل ساخت و آغاز آن اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرعت بخشی به پروژه راه آهن جهرم

لزوم سرعت بخشی به پروژه راه آهن جهرم