مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-06سياسي

پشتیبانی از پلیس حمایت از امنیت و اقتدار جامعه است


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پلیس مسئولیت های سنگینی برعهده دارد، گفت: پشتیبانی از پلیس حمایت از امنیت و اقتدار جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا مصری بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: پلیس با وجود آنکه مسئولیت بسیار سنگینی در حوزه تأمین نظم و امنیت دارد و دشمنان نیز هجمه های زیادی وارد می کنند توانسته سربلند از مأموریت های محوله خارج شود.

وی افزود: نگاه اعتقادی نیروهای پلیس به انجام درست وظایف محوله و شرافت و شهامت آنها در اجرای کارها و مأموریت ها باعث شده است امروز امنیت جامعه در سطح قابل قبولی باشد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس از پلیس جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: همه ما بر این اعتقاد هستیم که حمایت از پلیس به معنای حمایت از امنیت و اقتدار جامعه است که از این پس بیشتر در دستور کار نمایندگان ملت در مجلس انقلابی قرار خواهد گرفت.

مصری در عین حال به برخی معضلات و مشکلات اجتماعی نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از این معضلات موضوع مواد مخدر و وجود تعداد زیاد معتادان متجاهر در شهرها و حتی روستاها است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه نیز مانند بسیاری استان های کشور از موضوع اعتیاد و حضور معتادان متجاهر رنج می برد، گفت: مسئله ای که ابتدا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از پلیس حمایت از امنیت و اقتدار جامعه است

پشتیبانی از پلیس حمایت از امنیت و اقتدار جامعه است