مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-20اقتصادي

338 هزار مشترک برق در اردبیل پاداش مدیریت مصرف دریافت کرده اند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در سال گذشته تعداد 338 هزار مشترک معادل 82/7 درصد از کل مشترکان در بخش های مختلف خانگی، صنایع،کشاورزی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین قدیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار در استان اردبیل 36 درصد  مشترکین مربوط به بخش خانگی، 15/3 درصد در بخش عمومی، 13/8درصد در بخش کشاورزی، 27 درصد مربوط به صنعت و 8/3 درصد مربوط به سایر مسائل است که وزارت نیرو در راستای استفاده صحیح مشترکین از برق و مدیریت مصرف طرح پاداش سراسری به مشترکین را در سطح کشور اجرایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد 338 هزار مشترک معادل 82/7 درصد از کل مشترکان در بخش های مختلف خانگی، صنایع،کشاورزی و .

جمعا مبلغ 22 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی و  مدیریت مصرف دریافت کرده اند ادامه داد: وزارت نیرو در جهت مدیریت صحیح مصرف دو سیاست کلی طرح سراسری پاداش صرفه جویی و اجرای قانون افزایش پلکانی برای مشترکین پر مصرف را تدوین و ارائه کرده است که در این خصوص مناطق گرمسیری و سردسیر دسته بندی شده اند که الگوی مصرف اردبیل در طول سال 300 کیلووات بر ساعت و در مناطق شمالی استان از جمله شهرستان های بیله سوار، جعفرآباد، پارس آباد و اصلاندوز 400 کیلووات بر ساعت در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

338 هزار مشترک برق در اردبیل پاداش مدیریت مصرف دریافت کرده اند

338 هزار مشترک برق در اردبیل پاداش مدیریت مصرف دریافت کرده اند