مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-11اقتصادي

سرنوشت زمین های 62 میلیاردی دشتستان به قلع و قمع رسید


قلع و قمع 25 هکتار از زمین های تغییر کاربری شده غیرمجاز در شهرستان دشتستان با ارزش 62 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، صبح امروز قلع و قمع 25 هکتار از زمین های تغییر کاربری شده غیرمجاز در شهرستان دشتستان در اراضی پشت کارخانه سیمان برازجان با ارزش 62 میلیارد و 500 میلیون تومان عملیاتی شد.

محمد رسول صحراکار مدیرجهاد کشاورزی دشتستان در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی و به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و همچنین به منظور جلوگیری از خردشدن اراضی کشاورزی و برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز، قلع و قمع در 25 هکتار از اراضی زراعی جنوب کارخانه سیمان دشتستان انجام شد.

 وی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی برای ساخت وساز بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع است افزود: مشارکت و نظارت عمومی مردم شریف شهرستان، بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه های ملی و جلوگیری از به مخاطره انداختن امنیت غذایی جامعه است.

صحراکار ادامه داد: از مردم شریف دشتستان درخواست می کنیم در شناسایی و تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی در سطح شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت زمین های 62 میلیاردی دشتستان به قلع و قمع رسید

سرنوشت زمین های 62 میلیاردی دشتستان به قلع و قمع رسید