مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-09اقتصادي

جدیدترین آمار فروش و تماشاگران سینما پس از اکران 7 فیلم جدید


هفت فیلم جدید سینماها در روزهای ابتدایی اکران خود با میزبانی از حدود 57 هزار نفر تماشاگر، سه میلیارد تومان بلیت فروختند.

- هفت فیلم جدید سینماها در روزهای ابتدایی اکران خود با میزبانی از حدود 57 هزار نفر تماشاگر، سه میلیارد تومان بلیت فروختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چهارشنبه 17 خردادماه چند فیلم جدید راهی اکران شدند و در مجموع فروش کل فیلم هایی که از ابتدای امسال روی پرده رفته اند با جذب حدود پنج میلیون و 315 هزار نفر تماشاگر، به بیش از 234 میلیارد تومان رسید.

از دو روز قبل فیلم های ارثیه فامیلی ، تصور ، شهر هرت ، عروسی مردم ، کت چرمی ، مصلحت و نگهبان شب به چرخه اکران فیلم ها اضافه شد که در میان آن ها کمدی شهر هرت به کارگردانی کریم امینی که همزمان فیلم فسیل را هم روی پرده دارد با فروش حدود 30 هزار بلیت به رقم یک میلیارد و 600 میلیون تومان بیشترین مخاطب را داشته است.

بر اساس آمار ثبت شده تا ظهر جمعه، 19 خردادماه در سامانه مدیریت و فروش اکران سینماها (سمفا)، میزان فروش و تعداد مخاطبان فیلم هایی که به تازگی اکران شده اند، به شرح زیر است: ارثیه فامیلی به کارگردانی حامد رضی: 54 نفر تماشاگر و سه میلیون تومان فروش تصور به کارگردانی علی بهراد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار فروش و تماشاگران سینما پس از اکران 7 فیلم جدید

جدیدترین آمار فروش و تماشاگران سینما پس از اکران 7 فیلم جدید