مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-29حوادث

انجام 6ماموریت پلیسی در استان سمنان/کاوشگران عتیقه به دام افتادند


فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس شش ماموریت ویژه در شهرهای استان انجام داده است، گفت: این ماموریت ها در حوزه قاچاق کالا، - دستگیری سارقان و پولشویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس استان سمنان شش مأموریت ویژه را به انجام رسانده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این مأموریت ها برقراری نظم و امنیت شهروندان است لذا با هرگونه مصادیق تا امنی به طور جد برخورد می شود.

وی ضمن بیان اینکه بیشتر مأموریت های صورت گرفته در حوزه قاچاق کالا بوده است، افزود: شناسایی 430 حلقه لاستیک احتکار شده از یک انباری به ارزش هفت میلیارد ریال در شاهرود، شناسایی کامیون بنز حاوی لوازم یدکی ماشین به ارزش 11 میلیارد ریال در پلیس راه سرخه، کشف دو دستگاه اسپیلت و 384 ادکلن به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال مهمترین رویدادهای پلیسی حوزه قاچاق را شامل می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از بازگرداندن 11 میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند سمنانی توسط پلیس فتا خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات و سامانه های تخصصی و اقدامات فنی متهم شناسایی و مبلغ به حساب فرد شاکی بازگردانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 6ماموریت پلیسی در استان سمنان/کاوشگران عتیقه به دام افتادند

انجام 6ماموریت پلیسی در استان سمنان/کاوشگران عتیقه به دام افتادند