مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-07اقتصادي

آخرین وضعیت پرونده شرکت های پیش فروش خودرو از زبان دادستان تاکستان


دستگاه قضایی در راستای احیای حقوق عامه، نسبت به تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نهادهای مربوطه اقدام کرده تا حقوق سرمایه گذاران در شرکت های پیش فروش خودرو را تا تسویه نهایی پیگیری کند.

- محمد صمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: مجوز شرکت های پیش فروش خودرو، صرفا خرید و فروش خودرو به صورت نقدی بوده اما بخش عمده ای از فعالیت های انجام شده در این مجموعه ها در چارچوب قانونی نبوده است.

متاسفانه شرکت هایی در این حوزه با وجه اخذ شده از مردم اقدام به خریدن ملک و خودرو کردند که عملا باعث ایجاد تورم کاذب شده اند.

وی افزود: بر این اساس دستگاه قضایی در راستای احیای حقوق عامه، نسبت به تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نهادهای مربوطه اقدام کرده تا حقوق سرمایه گذاران در شرکت های پیش فروش خودرو را تا تسویه نهایی پیگیری کند.

دادستان تاکستان تصریح کرد: وصول مطالبات به حق همه سرمایه گذاران که حاصل زحمات خود را به این شرکت ها سپرده اند، دغدغه اصلی همه اعضای کارگروه استانی و شهرستانی بوده و به صورت شبانه روزی موضوع رصد و پیگیری های لازم انجام می گردد.

بر این اساس شرکت های مربوطه و مدیران آن مکلف هستند با احترام به دغدغه سرمایه گذاران و با حسن نیت، تمام تلاش خود را جهت ایفای تعهدات تا ریال آخر انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده شرکت های پیش فروش خودرو از زبان دادستان تاکستان

آخرین وضعیت پرونده شرکت های پیش فروش خودرو از زبان دادستان تاکستان