مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-15سياسي

ترخیص محموله 5 هزار تنی روغن دربندر نوشهر


رییس کل دادگستری مازندران از ترخیص یک محموله 5 هزار تنی روغن ذخیره شده در بندر نوشهر با همراهی و پیگیری ویژه دولت خبر داد و گفت: روغن هایی که در معرض فاسد شدن قرار دارند نیز تعیین و تکلیف خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری طی گفت وگویی با اشاره به دستورات رییس قوه قضاییه در بازدید از بندر نوشهر که در 19خرداد ماه جاری صورت گرفت، اظهار کرد: در طی بازدید مذکور، پس از مشاهده 10 هزار تن روغن خوراکی متعلق به شرکت بازرگانی دولتی ایران بیش از 300 روز در مخازن بندر نوشهر مانده بود دستور به انجام اقدامات مقتضی برای این محموله صادر شد .

وی افزود: اکنون کمتر از یک هفته از دستور رییس قوه قضاییه اولین محموله روغن از نوشهر با همراهی و پیگیری ویژه دولت ترخیص و امروز با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط، یک محموله 5 هزار تنی روغن از بندر نوشهر تخلیه شد.

اکبری با بیان اینکه مجموع روغن موجود در سیلوهای بنادر استان مازندران 38 هزار تن بود، تصریح کرد: طی روزهای آتی نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص مابقی آن اقدام مقتضی لحاظ خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به پیگیری ویژه مقادیر ذخیره شده روغن در انبارهای بنادر استان که به دلیل گذشت زمان در خطر فاسد شدن قرار داشتند، گفت: دستورات مقتضی در خصوص تعیین تکلیف و تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص محموله 5 هزار تنی روغن دربندر نوشهر

ترخیص محموله 5 هزار تنی روغن دربندر نوشهر