مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:352023-05-31سياسي

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با زبان هنرمندانه مطرح شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: برای ایجاد ارتباط با نسل جدید باید کاملاً به روز بود و به دنبال بیان هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خورشیدی صبح چهارشنبه در بازدید از یکی از مجموعه های مردمی فرهنگی در قزوین اظهار کرد: در این مجموعه شاهد این هستیم که به شکل جدیدی دانش آموزان با پیشرفت های علمی آشنا می شوند، آزمایش های علمی به لحاظ جذابیتی که دارند باعث علاقمند شدن دانش آموزان به فعالیت علمی و به طبع آن باعث رشد بیشتر علمی کشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برای دانش آموزان امری ضروری است افزود: برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

این مسئول افزود: برگزاری اردوهای علمی و تورهای بازدید از فن آوری ها و پیشرفت های کشور عزیز ایران در قالب روایت پیشرفت می تواند نقطه عطفی در ارتباط گیری با نسل جوان باشد که تشنه دانایی و بیان حقایق از پیشرفت های نظام است.

گفتنی است قلعه خلاقیت و نوآوری (ایران نوین) برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های علوم پزشکی، نوآوری، نانو و … و همچنین معرفی علوم و آزمایش های علمی مختلف ویژه دانش آموزان فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با زبان هنرمندانه مطرح شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با زبان هنرمندانه مطرح شود