مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-18اقتصادي

تنها 5 درصد مالیات کشور از اصناف دریافت می شود


مدیرکل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی گفت: تنها 5 درصد مالیات کشور از اصناف دریافت می شود و 95 درصد مالیات از طریق شرکت های تولیدی و صنعتی تأمین و دریافت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، عیسی اورج زاده پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات مالیاتی اصناف و واحدهای تولیدی، صنعتی شهرستان بناب که با حضور مسئولین شهرستان ترتیب یافته بود، با بیان اینکه یکی از مهم ترین مؤلفه های هرگونه مشوق و معافیت مالیاتی تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر است؛ اظهار کرد: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه معافیت دیگر باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1401 خود را تا پایان خرداد ماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور ارائه و نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش مالیات مقطوع خود اقدام نمایند.

وی گفت: تنها 5 درصد مالیات کشور از اصناف دریافت می شود و 95 درصد مالیات از طریق شرکت های تولیدی و صنعتی تأمین و دریافت می شود.

 مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در ادامه از تخصیص و واریز بیش از 480 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده در جریان سال 1401 به شهرداری بناب خبرداد و افزود: قصد داریم امسال نسبت به افزایش و واریز از محل ارزش افزوده به شهرداری بناب و شهرداری خوشه مهر در سال جاری اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5 درصد مالیات کشور از اصناف دریافت می شود

تنها 5 درصد مالیات کشور از اصناف دریافت می شود