مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-14بين الملل

جنایت اروپا علیه پناه جویان با اسم رمز دموکراسی!


ایجاد ارعاب، تهدید و خلق شرایط بحرانی با هدف مهاجرستیزی در کشورهای اروپایی، تبدیل به یک سیاست غیراعلامی از سوی دستگاه های امنیتی غربی شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- نورنیوز نوشت: کشورهای اروپایی با محوریت آلمان اخیرا در صدد تصویب قوانین و راه کارهای مشترک در مواجهه با پناه جویانی برآمده اند که به استناد شواهد و مدارک بسیار، مقصر اصلی آواره گی آنها جنگ افروزی همین دولت های غربی است.

تاسف بارتر اینکه سازمان ملل متحد نیز مانند همیشه در این خصوص سکوت کرده تا اروپایی ها با خیالی راحت بتوانند با اسم رمز دموکراسیِ پارلمانی و دولتی، هر مواجهه ای را با پناه جویان و مهاجرین صورت دهند! اما به راستی صورت مسئله چیست؟ این روزها مقامات اروپایی در حالی مدعی هستند مورد هجمه پناه جویان از نقاط مختلف دنیا قرار گرفته اند، که به نقش مخرب خود در خلق این بحران ها اشاره ای نمی کنند.

ملی گرایان افراطی و تروریست های تکفیری به دو ضلع ایجاد کننده بحران های امنیتی مستمر در اتحادیه اروپا تبدیل شده و کنش این دو طیف در غرب، وضعیت آشفته ای را در کشورهای اروپایی به وجود آورده است.

اما سوال اصلی اینجاست که نقش دولت ها و دستگاه های امنیتی کشورهای اروپایی در شکل دهی این دوگانه چه بوده است؟! چرا طی دو دهه اخیر، هر دو جریان افراطی، فعالیت های خطرناک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت اروپا علیه پناه جویان با اسم رمز دموکراسی!

جنایت اروپا علیه پناه جویان با اسم رمز دموکراسی!