مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-30سياسي

موافقان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه گفتند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه 9 خرداد مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، - موافقان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوابق و برنامه های صحرایی دفاع کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه 9 خرداد مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، موافقان رای اعتماد از سوابق و برنامه های صحرایی دفاع کردند.

آزاد: صحرایی اجرای سند تحول بنیادین را در مقابل پروژه تعطیل سازی مدارس کلید می زند الهام آزاد نماینده مردم نایین در مجلس در دفاع از رای اعتماد به رضا مراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: امروز قرار است به وزیرآموزش و پرورش رای دهیم و باید نسبت به رای خود در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم.

نماینده مردم نایین اظهار کرد: معتقدم که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش فردی توانمند، متخصص و متعهد است و این مسیر را پله پله طی کرده است تا به این جایگاه رسیده است امیدواریم همه ما با رای راسخ بتوانیم، سکان آموزش و پرورش را به ایشان بسپاریم.

عضو کمیسیون اصل 90 قانون اساسی با اشاره به مطالبات رهبری در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: مدرسه مهمترین سنگر انقلاب اسلامی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه گفتند؟

موافقان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چه گفتند؟