مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 20:152023-05-30سياسي

واکنش اولیانوف به گزارش ها درباره «نهنگ جاسوس روس»!


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به انتشار گزارش های عجیب درباره رویت یک نهنگ «جاسوس» متعلق به مسکو واکنش نشان داد.

- نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به انتشار گزارش های عجیب درباره رویت یک نهنگ جاسوس متعلق به مسکو واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انتشار گزارش های عجیب درباره رؤیت دوباره نهنگی سفید که گفته می شود قبلاً در نروژ برای روسیه جاسوسی کرده ، واکنش فکاهی میخاییل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین را به همراه داشت.

این نهنگ سفید که محلی ها آن را هوالدیمیر نامیده اند، برای نخستین بار در سال 2019 در سواحل نروژ با گردن بندی با اسم روسیه دیده شد.

این نهنگ که گفته می شود سال ها به کُندی از بخش های انتهایی نروژ به سمت جنوب شنا می کرد، در ماه های اخیر سرعتش را افزایش داد و موسسه وان وِیل که نهادی غیرانتفاعی با هدف حفاظت از این نهنگ است، مدعی شد که حرکت سریع نهنگ سفید، دلیل هسته ای دارد! نهنگ اهلی بِلوگا 4 سال پیش هنگام رویت در سواحل نروژ، گردن بندی مجهز به دوربین گوپرو/GoPro و گیره هایی که روی آن جمله تجهیزات سن پترزبورگ حک شده بود، به گردن داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش اولیانوف به گزارش ها درباره «نهنگ جاسوس روس»!

واکنش اولیانوف به گزارش ها درباره «نهنگ جاسوس روس»!