مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-13حوادث

اوباش مسلح محله حصارک در تور سازمان اطلاعات فراجا


فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یکی از اوباش خطرناک و سابقه دار منطقه حصارک خبر داد و گفت: این متهم به جرم قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی تحت تعقیب قرار داشت.

- سردار حمید هداوند در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر قدرت نمایی با سلاح و برهم زدن نظم عمومی توسط 4 نفر از اوباش و مخلان امنیت در منطقه حصارک کرج، رسیدگی به موضوع به مأموران سازمان اطلاعات فرا جا در استان البرز محول شد.

وی افزود: در همان دقایق اولیه پس از درگیری، 3 نفر از این افراد توسط پلیس دستگیر و تلاش برای دستگیری عامل اصلی ایجاد این بی نظمی همچنان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: علیرغم اینکه متهم برای گمراه کردن مأموران هیچ گونه ردی از خود به جای نگذاشته و دائماً در حال نقل مکان بود، اما با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهرستان چهارباغ شناسایی و در یک عملیات ضربتی در نیمه های شب این اوباش خطرناک دستگیر شد.

سردار هداوند در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اوباش و مخلان نظم و امنیت مردم بدانند که در صورت هر گونه خطایی با برخورد جدی مأموران جان بر کف انتظامی مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباش مسلح محله حصارک در تور سازمان اطلاعات فراجا

اوباش مسلح محله حصارک در تور سازمان اطلاعات فراجا