مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-10ورزشي

مشکلات اماکن ورزشی استان بوشهر رفع می شود


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مشکلات اماکن ورزشی استان بوشهر رفع می شود.

- بوشهر- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مشکللات اماکن ورزشی استان بوشهر رفع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر جمالی عصر شنبه در نشست با فرماندار دشتستان اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی در شهرستان دشتستان اقدامات مهمی در دستور کار است.

وی افزود: یکی از برنامه های ما در اداره کل ورزش و جوانان تخصیص اعتبارات بر اساس آمایش سرزمینی شهرستان ها به ویژه در بحث استعدادیابی، ساختار بدنی و رشد ورزش در آن شهرستان است و اعتبارات در ماه آینده به صورت متوازن بین شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر افزود: در شهرستان دشتستان باید آسیب شناسی جدی شود و هیئت ها به صورت فعال تر در حوزه قهرمانی فعالیت کنند.

وی افزود: در خصوص سیستم های سرمایشی اماکن ورزشی، کمبودها و مشکلاتی در سراسر استان وجود دارد و اداره کل ورزش و جوانان با در نظر گرفتن اولویت ها برای رفع این مشکلات اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته است.

رفع مشکلات قانونی زمین مسئول امور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست گفت: به دلیل مشکلات قانونی و بحث تملک زمین که در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اماکن ورزشی استان بوشهر رفع می شود

مشکلات اماکن ورزشی استان بوشهر رفع می شود