مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-15دانش

درخواست رییس دانشگاه شریف از دانش آموختگان این دانشگاه


رییس دانشگاه شریف، بنیاد حامیان دانشگاه و انجمن فارغ التحصیلان و دیگر نهادهای برخاسته از این دانشگاه را از فعالیت های خوب برشمرد و از فارغ التحصیلان خواست که این نهادها را مورد حمایت خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، مراسم دانش‏ آموختگی سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور مسؤولین دانشگاه، استادان، دانش آموختگان و خانواده هایشان، روز چهارشنبه 24 خردادماه 1402 در محل سالن استاد جباری برگزار شد.

در ابتدای مراسم  رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف ضمن خوشامدگویی به مدعوین خطاب به دانش آموختگان گفت:  به همه شما دانش آموختگان حاضر در جلسه و عزیزان دانش آموخته ای که امکان حضور در این جشن را پیدا نکرده اند، تبریک می گویم.

 امروز و این رویداد به خاطر بزرگداشت یک دوره تلاش آموزشی – پژوهشی شما برگزار شده است، تا به شما بگوییم خدا قوت .

وی افزود: به خانواده های عزیز دانش آموختگان تبریک می گویم که پرورش یافته خود را در لباس دانش آموختگی دانشگاه صنعتی شریف می بینند و به آن افتخار می کنند.

رسول جلیلی در ادامه با اشاره به آیه ای شریف از سوره احقاف، به دانشجویان و دانش آموختگان توصیه کرد که با تاسی از این آیه و طبق سفارش خداوند بر ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس دانشگاه شریف از دانش آموختگان این دانشگاه

درخواست رییس دانشگاه شریف از دانش آموختگان این دانشگاه